Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II

14-100 Ostróda ul. Rycerska 5  tel. 89 646 78 57
Przejdź do strony głównej

Piatek, 27 listopada 2020

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

 Dyrekcja

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II  w Ostródzie

mgr Katarzyna Szczyglak

przyjmuje interesantów po ustnym lub telefonicznym uzgodnieniu 

- tel. 89 647 78 11

wtorek - czwartek   9.00 - 15.00

piątek   9.00 – 13.00

 

Wicedyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II  w Ostródzie

mgr Mariola Piekutowska

przyjmuje interesantów w budynku przy ul. Rycerskiej 5 po ustnym lub telefonicznym uzgodnieniu - tel. 89 646 78 57 wew. 24

poniedziałek – piątek    9.00 – 15.00

 

Wicedyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II  w Ostródzie

mgr Magdalena Popławska

przyjmuje interesantów w budynku przy ul. Piłsudskiego 4 po ustnym lub telefonicznym uzgodnieniu - tel. 89 646 78 11

poniedziałek – piątek    9.00 – 15.00

 

Administracja

 Sekretarz szkoły - Anna Jarnot-Płotek

sekretariat – ul. Piłsudskiego 4 – czynny: poniedziałek - piątek   8.00 - 15.00  - tel. 89 646 78 11

 

Pracownicy pedagogiczni

Kierownik świetlicy - mgr Teresa Anna Worm

Przyjmuje interesantów po ustnym lub telefonicznym uzgodnieniu w budynku szkoły przy           ul. Rycerskiej 5 - tel.89 646 78 57

                              poniedziałek         11.00-12.30                   
              wtorek              11.15-13.00
              środa                 9.00-12.30
             czwartek             9.45-11.30
              piątek                 12.00 -13.30

 

Psycholog -  mgr Beata Pepel 

Przyjmuje interesantów po ustnym  lub telefonicznym uzgodnieniu w budynku szkoły przy         

  ul. Rycerskiej 5 - tel. 89 646 78 57 wew. 26 oraz w budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 4  – tel. 89 646 78 11

Poniedziałek ul. Piłsudskiego 4       8.00 –12.00/12.00-16.00

Wtorek ul. Rycerska 5   11.00 - 14.00

                 czwartek ul. Piłsudskiego 4       11.00 - 15.00                     

 Pedagog -  mgr Alina Kowalska  - ul. Rycerska 5

Przyjmuje interesantów po ustnym  lub telefonicznym uzgodnieniu - tel.89 646 78 57 wew. 26

poniedziałek         9.00 –9.50; 10.35 - 13.45

wtorek                 10.35 - 15.00

środa                   8.00 - 12.00

czwartek             8.00 - 12.30

piątek                  8.00 - 13.00

 

Doradca zawodowy/pedagog -  mgr Anna Kuźniar -  ul. Piłsudskiego 4

Przyjmuje interesantów po ustnym  lub telefonicznym uzgodnieniu - tel. 89 646 78 11

                                  poniedziałek         8.00 – 14.00                      
              wtorek               8.00  - 15.00
              środa                 8.00  - 15.00
              czwartek            8.00  - 15.00
              piątek                 8.00  - 14.00

 


Pracownicy Ochrony Zdrowia

 Pielęgniarka – Halina Jarząbek - ul. Rycerska 5

Gabinet czynny:


  środa                 7.30 -15.30   

                                                                                      

Pielęgniarka – Ewa Węgielewska  – ul. Piłsudskiego 4

Gabinet czynny:

poniedziałek               12.30 –16.00
  środa                      7.30 -12.00
    czwartek                        7.30 - 15.30  

 

Informacje o artykule

Tytuł dokumentu:Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Data utworzenia:2014-01-08
Załączniki: Brak załączników
Osoba sporządzająca dokument:mgr Katarzyna Szczyglak
Osoba wprowadzająca dokument:Administrator BIP
Dokument wyświetlono:907
Rejestr zmian:

  • [2019-10-08]Administrator BIPAktualizacja danych
  • [2019-10-04]Administrator BIPAktualizacja danych osobowych.
  • [2019-02-12]Administrator BIPAktualizacja danych
  • [2019-02-12]Administrator BIPAktualizacja danych
  • [2018-09-03]Administrator BIPaktualizacja danych
  • [2018-02-18]Administrator BIPUaktualnienie danych.
  • [2017-09-08]Administrator BIPWłączenie gimnazjum do szkoły podstawowej
  • [2016-01-13]Administrator BIPzmiana dyrektora gimnazjum od dnia 23.12.2015r., uaktualnienie czasu pracy
  • [2016-01-13]Administrator BIPzmiana dyrektoragimnazjum od dnia 23.12.2015 r.
  • [2014-10-22]Administrator BIPaktualizacja danych